Swift

Tony Daniel Blog R.I.P.......



A raíz del, para mi parecer rollo publicitario, que se ha armado con que Daniel había revelado, la identidad del nuevo Batman, en una imagen que había publicado en su blog, Este ha tomado la decisión de cerrarlo y las razones que argumenta el mismo son las siguientes.
Click para seguir leyendo...

“No trouble from DC, so I can stop that before it gets any legs right there. But the good folks at CBR have helped me come to the conclusion that I should keep more to myself. Thank them for my permanent radio silence from here on out.
For the record - Jason, Tim and Dick each had their own suit designed by me for BFTC. That’s what was shown, and before I could correct it and put the right images up, people ran with it and made it into something it wasn’t.
I would hope that the good folks didn’t mean to be malicious in posting something I almost immediately took down because I realized it was the wrong image. So for my own good I’m going silent. No more blogs. No more correspondence.
Over and out. For good.”
Thanks to everyone who’s visited my blog and supported me. Almost half a million since it began. Maybe when I’m old, drunk and senile I’ll do something again.
Tony S Daniel

Al final como dice el Mismo Daniel, solo es una imagen de las muchas que ha realizado, donde también, ha hecho diseños de Tim y Jason usando el Manto del Murciélago, yo lo veo como estrategia comercial pero bueno le diremos adiós al Blog de Tony, si caer en falsas especulaciones de que si es o no, al final solo el tiempo dirá la razón, y viendo lo obvio que se ha vuelto DC no me extrañaría






Muldercomics

You Might Also Like

0 Comenta antes de que Te quiebre los dedos

Desarrolla Tus ideas, O Vales Madrox

Translate/ Traductor

Comicpedia

Resultados de la búsqueda

Twitter Roll

Pageviews

Flickr Images

Todos Los Derechos Pertenecen a sus respectivas Editoriales y Autores, su uso es Informativo. Con tecnología de Blogger.